برنامه بدنسازی حجمی برای وزن 60 تا 70

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای رایگان

پیشرفت شما برای به دست آوردن نتایج بهتر از برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای رایگان  و تمرینی شما پیگیری می شود. خودآزاری نادیده گرفته خواهد شد. از طرف دیگر، باید کالری خود را کاهش دهید تا وزن خود را تا 15 درصد در طول انتقال از حجیم کردن به کاهش وزن حفظ کنید. یعنی به جای 3450 کالری، 2550 کالری در روز مصرف کنید. در عوض، باید به دنبال یک برنامه تناسب اندام باشید که متناسب با سطح تناسب اندام فعلی شما (مبتدی، متوسط، حرفه ای)، اهداف تناسب اندام و نوع بدن فعلی شما باشد. هدف از نوشتن این برنامه توضیح کامل طراحی یک برنامه تناسب اندام است. برای ایجاد یک برنامه تناسب اندام، اولین قدم تعیین تعداد روزهایی است که تمرین خواهیم کرد، معمولا تعداد روزهای تمرین 3 تا 4 روز در هفته است. یک تا یک ساعت خوبه بسیاری از ورزشکاران معتقدند که تمرین بیشتر باعث افزایش رشد بدن و عضلات می شود که این اشتباه است زیرا بدن به ریکاوری و استراحت عضلات نیاز دارد و معمولاً بسیاری از ورزشکاران حرفه ای چهار روز در هفته تمرین می کنند. دوم، باید حرکات چند مفصلی را در نظر بگیرید. در تمرین شما که معمولاً برای 3 حرکت چند مفصلی در یک روز تمرین کافی است، مثلاً حرکات چند مفصلی برای پایین تنه و پاها می تواند تمرینات مختلفی مانند اسکات، ددلیفت سنگین و ... باشد.

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای سوپرست

همه دوستان توجه داشته باشند که حداقل زمان آموزش 1 ساعت و حداکثر 1:30 می باشد. چربی سومین درشت مغذی است که افراد باید در رژیم غذایی خود به آن توجه کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که دوره 6 ماهه تنها یک دستورالعمل کلی است. یعنی شاید سال ها تمرین کرده اید اما پیشرفت نکرده اید یا دانش کمتری در مورد تمرینات مختلف دارید و تلاش کمتری برای پیشرفت و متوسط ​​بودن دارید. بهتر است ورزش را سبکتر شروع کنید. 5، با این تفاوت که دوباره تعداد سری ها افزایش یافته و تعداد تکرارها می تواند تا 10 تکرار در هر سری باشد. اگر رژیم غذایی شما مواد مغذی مورد نیازتان را تامین نکند، بدن شما اساسا خودش را تغذیه می کند و هرگز توده عضلانی به دست نمی آورید. عضلات ساق پا به کندی رشد می کنند، بنابراین ناامید نشوید. اگر ساعد متحدالمرکز دمبل، شانه عقب دمبل، سر شانه ماشین کابل، پاهای دمبل ایستاده و حرکت مچ پا هالتر پشتی را نمی دانید، از طریق لینک آن را بررسی کنید. این حرکات را می توان با وزن بدن یا وزنه انجام داد و نباید خودسرانه و بدون در نظر گرفتن عوامل انتخاب شوند. نکته مهم دیگر شماره سریال است. خوب، این یک سوال بسیار مهم است و شما می توانید 9 تا 16 ست از عضلات بزرگ بدن مانند عضلات شانه، همسترینگ، عضلات چهارسر ران، عضلات سینه و پشت و عضلات کوچک بدن از جمله ساعد، پشت دست و شکم، ساق پا و ساعد را انجام دهید. که می تواند 6 تا 9 سری داشته باشد اما نکته مهم در اینجا این است که سری 3 شروع می شود و به مرور زمان و در صورت لزوم تعداد آن و همچنین تعداد تکرارها کاملاً به هدف شما بستگی دارد و این مقاله فقط به عنوان راهنما است و هیچ برنامه بدنسازی وجود ندارد. عالی است و حتما باید آن را امتحان کنید.

برنامه بدنسازی کاملا حجمی سوپرست

فقط برنامه تناسب اندام خود را با برنامه های الفابلاگ دنبال کنید تا ببینید چگونه حرکات را به درستی انجام دهید. برنامه ریزی کنید، نتایج را روی نمودار دنبال کنید، روند خود را اصلاح کنید و به نتیجه دلخواه برسید. شما قطعا به دنبال نتایج دلخواه هستید. اگر می خواهید نتایج خوبی از آن بگیرید، از یک رژیم غذایی پر کالری استفاده کنید که برای حفظ توده عضلانی شما ضروری است. میله را از روی زمین بلند کنید، آن را بلند کنید و بایستید. در تمرینات از هالتر، دمبل و سایر تجهیزات تمرینی قدرتی استفاده می شود. که تمرین فشرده است، تغذیه بدنی در این برنامه حرفه ای باید کامل باشد و قسمت های اصلی پروتئین به بدن برسد. این برنامه برای افراد مبتدی نیز مناسب است و با انتخاب حرکات ساده تر و همچنین کاهش تعداد ست ها و تکرارها، هر فردی با هر سطح آمادگی جسمانی می تواند از این الگو پیروی کند. اکثر برنامه بدنسازی حجمی تناسب اندام برای دسته های خاصی از افراد یا تیپ های مختلف بدن طراحی شده اند. بسیاری از حرکات اولیه بدنسازی را می توان با تجهیزات فوق یا با تغییرات جزئی انجام داد. برنامه بدنسازی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه هر قسمت از بدن را تمرین دهید، مانند برنامه شانه یا زیر بغل، برنامه شش تکه شکم یا برنامه پا که دارای عرض است. دامنه.

برنامه بدنسازی

با این برنامه تناسب اندام چربی سوز، نه تنها ظاهر بهتری خواهید داشت، بلکه متناسب و قوی خواهید بود. تمرینات این برنامه به گونه ای طراحی شده است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند آن ها را به راحتی و به صورت واقعی انجام دهند.

منبع : آلفابلاگ

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کیف باشگاه بدنسازی

کیف ورزشی چرمی چگونه بخریم؟

خرید ساک ورزشی ارزان