برنامه بدنسازی نیمه حرفه ای سه روز در هفته

برنامه بدنسازی نیمه حرفه ای سه روز در هفته

 کمتر از 10 درصد کالری باید از چربی های اشباع شده باشد. برنامه بدنسازی نیمه حرفه ای سه روز در هفته در اولین قدم این مسیر همه می پرسند از کجا شروع کنیم؟ این توصیه تقریباً از بین رفت. خطر دیگربرنامه بدنسازی این است که برخی از شرکت کنندگان ممکن است دچار نارضایتی از بدن و اختلالات خوردن شوند. در ابتدا وزنه های سبک را برای تمرین انتخاب کنید و اجازه ندهید نگاه اطرافیان و ذهنیتی که در آن لحظه نسبت به شما دارند سلامت شما را به خطر بیندازد. شاید فکر کنید که حرفه ای ها نیازی به برنامه بدنسازی حجمی تناسب اندام ندارند. به جای سه وعده در روز، تعداد وعده های غذایی را به 5-6 وعده غذایی کوچک تقسیم کنید. کافی است با کمک این مقاله سه روز در هفته در باشگاه تمرین کنید. چند ست دراپ اضافه کنید یا یک رویکرد سوپرست را در پیش بگیرید. اگر معمولاً روی استفاده از مقاومت بالا و تکرارهای کم تمرکز می کنید، اکنون به مقاومت کمتر یا تکرارهای بالاتر بروید. به یاد داشته باشید که مربی شما یک برنامه تمرینی را با توجه به شرایط بدنی، سن، جنسیت و سایر ویژگی های شما ارائه می دهد.

برنامه بدنسازی

اگر در تمرینات قدرتی تازه کار هستید، عادت کردن به تمرینات بیشتر طول می کشد و ممکن است بیش از 6-8 هفته زمان نیاز داشته باشید تا برنامه تمرینی را تغییر دهید تا اعصاب شما به همان روال عادت کند. یاد بگیرید که چگونه عضلات را در طول یک تمرین خاص حرکت دهید. غذا برای بدن سوخت است و مهم است که مطمئن شوید بدن به اندازه کافی از آن برای ریکاوری بعد از تمرین و عضله سازی استفاده می کند. به جای معرفی تمرینات کاملا جدید، تغییرات کوچکی در تمرینات فعلی خود ایجاد کنید. اما تقریبا اکثر مردان بدنساز به دنبال حجم زیادی در بدن خود به خصوص در قسمت بالاتنه هستند و البته شکم شش تکه دارند. آنها معمولاً به تقسیمات سه روزه، چهار روزه، پنج روزه یا حتی شش روزه برای بدنسازان نگاه می کنند. سلام من خسته ام میخواستم ببینم درسته که هر 45-5 روز برنامه تمرین رو عوض کنیم یا نه؟ اگر این کار را نکنیم بعد از عوارض مکمل های ورزشی چه اتفاقی می افتد؟

برنامه بدنسازی حجمی

برای شروع یک برنامه بدنسازی برای چربی سوزی و عضله سازی 3 روز در هفته شروع کنید. اگر روتین شما آنقدر روتین شده است که حتی در خواب هم بتوانید آن را انجام دهید، دیگر فایده ای ندارد و به اشتیاق و انگیزه شما آسیب می رساند. زمان ایجاد تغییر است. این است که برای افزایش قدرت و قدرت بدنی خود به این ورزش روی می آورند. این سایت مجله اینترنتی تنها برای افزایش سطح دانش و آگاهی کاربران خود فعالیت می کند. در این مقاله از مجله اینترنتی ایده آل مگ به بررسی یک برنامه بدنسازی مبتدی مناسب برای آقایان می پردازیم. حتی می توانید مقاومت و تعداد تکرارها را به طور متناوب تغییر دهید تا عضلاتتان به همان رژیم تمرینی عادت نکنند. یک رویکرد بهتر این است که روی یک سری تمرینات تمرکز کنید، اصل اضافه بار تدریجی را اعمال کنید و به گروه عضلانی جدیدی بروید که عضلات مختلف را کار می کند تا زمانی که عضلات به حرکات فعلی عادت کنند. عضلات معمولاً به 4-6 هفته نیاز دارند تا به برنامه تمرینی عادت کنند. انواع مختلف بدنسازی می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند و اگر فقط می خواهید یک برنامه تمرینی بدنسازی را برای کاهش وزن دنبال کنید، باید به دنبال فردی باشید که بدنسازی را به عنوان یک ورزش حرفه ای دنبال می کند و حتی به افرادی که در این ورزش مشغول هستند. برای سرگرمی متفاوت است اما تمرینات بدنسازی برای کاهش وزن که در اینجا به آنها اشاره می کنم تمرینات مناسب و بی خطری هستند که برای افراد مختلف صرف نظر از سطح آنها چه مبتدی و چه حرفه ای کارساز خواهد بود.

برنامه بدنسازی نیمه حرفه ای سه روز در هفته

این برنامه تمرینی بدنسازی را به صورت جدول به همراه تصویری از نحوه صحیح انجام هر حرکت جلوی آن برای دانلود در فایل pdf (قابل استفاده در موبایل و کامپیوتر) آماده کرده ایم تا از تمرین بدون لذت لذت ببرید. هر گونه کمک در باشگاه شما حق یک ساعت تمرین برای این تمرینات را دارید. سعی کنید به تدریج تمرینات خود را سخت تر و سخت تر کنید. چه مدت باید قبل از تغییر برنامه تناسب اندام خود ورزش کنید؟ با هر قصد و هدفی که بدنسازی را شروع می کنید، باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. آرنج خود را بالا و موازی با زمین نگه دارید. در حالی که دستان خود را روی زمین قرار داده اید و آرنج ها را خم کرده اید، در وضعیت فشار قرار بگیرید. مهم نیست که چند تکرار یا ست انجام می دهید، مهم این است که سخت تمرین کنید و روی بهبود عملکرد خود تمرکز کنید. 3. تمرینات سبک تری انجام دهید، زیرا باید تکرار حرکات بیشتر و وزنه ها سبکتر باشد.

منبع : آلفابلاگ

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کیف باشگاه بدنسازی

کیف ورزشی چرمی چگونه بخریم؟

خرید ساک ورزشی ارزان